Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за двигател 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за двигател 156

    Мисля да си взимам 156 2.0>6те сам благодарен ако някои ме посъветва какво да гледам по двигателя при покупка!Ако може да се види не6то на пръв поглед де!
    AR 166-ex, FIAT Coupe VFD-ex

  • #2
    Re: въпрос за двигател 156

    Първоначално публикувано от castello
    Мисля да си взимам 156 2.0>6те сам благодарен ако някои ме посъветва какво да гледам по двигателя при покупка!Ако може да се види не6то на пръв поглед де!
    ако при палене в началото трака като дизел значи вариатора е заминал...
    ако не държи 900 об/мин а играе между 900 и 1500 също ремонт - butterfly valve...
    трябва оборотите да се движат плавно е на насечено през 200 през 200...
    провери свещи и кабели към тях защото са цифра...
    изкарай я на извънградско - ако направи 220-230 значи и дебитомера е ок...
    ако е наред зимаи и ряяяз до 7200 об/мин
    alfa 156 '00 2.0 distinctive

    Comment


    • #3
      Е ако само изтрака в началото за секунди - може просто маслото да е скапано и докато подкачи, да изтракват повдигачите - а пък за вариятора може и да изтрака и така или иначе като сменя консумативите (ремъци и ролки ще смени варияторното комплактче - 9 лева струва комплектчето и няма да има допълнително пари за труд ако го смени с ремъци и ролки) Така че най-добре да я пробва как върви, да гледа дали изпушва - една диагностика и по -възможност да я види човек който разбира от Алфи.
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #4
        Re: въпрос за двигател 156

        Първоначално публикувано от fredi77
        трябва оборотите да се движат плавно е на насечено през 200 през 200...
        Що, кво занчи ако прави така ?
        '05 166 V6
        '98 156 2.0 TS ex ...

        Comment


        • #5

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от zlia
            Ела аз имам Алфи за продаване и ще ти дам да вдигаш 220-240 км/ч.Ако не ти харесат ще отидеш в Германия или Италия и там може да ти дадат и повече да вдигнеш.Между другото може и пълно сервизно обслужване да ти направят и крайната цена за колата да е около 2000 евро. Не бъдете НАИВНИ !!!

            Колега,едва ли някой е разбрал какво искаш да кажеш.
            Alfa 156 1.8 TS '98

            Comment


            • #7

              Comment


              • #8
                Най- малкото отнасяш тлъста сръбска или шиптарска псувня

                Comment


                • #9
                  жибо ззддррааввоо

                  да ви питам за една 156 -зна4и когато я запаля си работи в норма 9оо об. но като поседи без да се режи запо4жа да трака кат дизела4ка когато се изреже се опражя и така се повтаря от кво може да е тва ЕГА мерси предварително
                  Алфа Ромео 156 2.0 T.S!!!

                  Comment


                  • #10
                    не съм компетентен, но може да е от старо масло и ли е малко и ГРМ-то не се смазва достатъчно......

                    Comment


                    • #11
                      Е никой не е казал , че ще вдига 200, нали все пак ще я запали и ще врътне кръгче (поне ако я купува в БГ- щото той не е търговец за да купува 10-20 бр наведнъж ) - то пак ще е на късмет, ама поне няма да се обвинява , че не е гледал.
                      Сега не казвай , че трябва да си затвори очите и да взема.
                      Киро твойте алфи са хубави - това значи , че доколкото можеш ги подбираш, а за подбора им се осланяш на познания , усет и други фактори които ти си знаеш. Той колегата за някакъв такъв съвет пита - не че пак няма да е на късмет, ама ей така.
                      Нали даже телевизор да си купиш - поне искаш да го пуснат А за да искам да я пробвам - поне аз де - значи вече 95% сигурност съм я купил - трябва да е нещо много фрапиращо за да се откажа.

                      И накрая да кажа на колегата - и да я вземеш с затворени очи - ако си късметлия всичко ще е ОК. Ако си карък и специялисто от завода на Алфа да я гледа - пак може да се набуташ - така, че като ти трепне сърцето за някоя кола вземай пък после ще му мислиш.
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от zlia
                        Всичко ще ти стане ясно,като отидеш до Германия или Италия и поискаш да вдигаш 230 км/ч с колата за купуване. Или пък поискай компресии да мериш,с щанги да пробваш окачването и накрая кажи че даваш сума с 50% по-ниска от исканата. ДА АМА НЕ ! Тук всичко се отвори със сервизи,разбиращи "майстори" от всичко,а за съвети да не говорим. Иначе там в ЕС,като отидат за кола плащат без думичката да и чуеш.Обикнивенно взимат "дървото",ама няма на кой да се оплачат и като се върнат раздуват,колко на сметка са купили,защото видиш ли аз сам си я избрах.Мълчат като "ремсист" пред чуждите търговци,защото там никой не те ебава с тази една колица.
                        Та от всичко искам да разберете,че съвети от рода-"Вдигни 230 км/ч" и подобни са за наивници,защото незнам кой нормален човек би си дал колата да я мачкат и накрая да чуе-"Мерси,ще си помислиме"
                        всеки който вече има алфа 1.8 или 2.0 знае че не отнема много време да вдигне над 200 км/ч, и това е нормално каране (или поне не е нещо екстремно)
                        така че ако продавача му каже ама чакай сега не толкова бързо че ще се развали нали се сещащ че нещо не е наред
                        а над 160 се разбират много неща - дали я духа вятъра, дали свирят уплътненията на прозорците, като и загрееш спирачките дали държат
                        всичко това са разходи за купувача и набутка за продавача...
                        но така се научава човек
                        особено пък това дето нямам номера и не можеш да я пробваш е супер тъп номер...
                        ако пък се представи добре на теста тогава продавача може да е железен и той ще държи козовете
                        alfa 156 '00 2.0 distinctive

                        Comment

                        Working...
                        X